Vår eller vinter???

Nu har jag tröttnat på att det ska först snöa, sen smälter allt bort och det känns som om våren vore är.. Och efter nån dag eller två så kommer snön tillbaka igen :( Nu får vädret ta och bestämma sig :) Jag röstar på VÅR :) Hatar vintern :( Visst är det kul för barnen att åka pulka och slänga snöbollar men jag tycker det är kul i några veckor.. Längtar som fan till sommarn. Slippa jackan och vantar, slippa frysa. Men... På sommaren så är det för varmt ibland och då svettas man.. Aldrig är man riktigt nöjd :/ Dagen har vart så där.. Tänker fortfarande för mycket på jobbet.. Varför, varför, varför är det så här orättvist? Jag vet att jag borde va glad över att jag har ett jobb, men det går inte just nu.. Är inte ett dugg glad :( Men borde jag vara det? Borde jag vara glad över att jag har ett jobb där jag inte trivs? Glad över att ha ett jobb som får mig att må dåligt? Glad över att ha ett jobb som får min mage att vridas om??? usch va jag känner mig tjatig men va ska jag skriva om då? Det här har ju typ tagit över allt det andra på nåt vis.. Sitter och pratar lite med Kristin på msn.. Pratar om va vi ska dricka på lördag.. Det ska bli riktigt kul faktiskt... Det blir nog cider för min del och sen har ju min "PÄRON-GÄGGA" kommit tillbaka så det blir nog en flaska sånt med :p Mums mums :) den ska jag bjuda Krstin på... Vill se en repris på en av hennes fester som hon berättat om *ASG*.. Jag har lånat Anders videokamra så det blir ett perfekt minne :) Jäklar va kul.. Ska ta MÅNGA kort :p Nej nu får det va nog med bloggandet för i kväll.. Är du nöjd nu KRISTIN :D


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback