98, 99 och 100

Har precis gjort hundra armhävningar.. HA HA HA HA.. Skojade bara.. Skulle inte ens klara av att göra två :p
Idag är det söndag och min lediga helg är slut.. I morgon är det jobbet som kallar :) Är bara ledig EN dag på hela veckan. Kommer att bli jätte jobbigt :/ Som tur är så jobbar jag ju kväll så man är ju ledig större delen av dagarna. Nackdelen är ju att jag inte får umgås så mycket med Kevin <3 På onsdag är det dags att träna med Kristin igen :) Då ska vi ge oss in på ett gympa-pass.. Ska bli kul men väldigt svettigt. Kommer väl vila mer än vad jag tränar hahahahahaha.. Sitter här skit mätt och kollar på Pippi med Kevin :) Har lite ont i huvudet, ska ta en tablett tänkte jag... Igår va vi in till stan och träffade Kristin och Robin. Hade jätte trevligt och grillade :) Tack för en trevlig dag/kväll :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback