...

Jag känner mig så jäkla tom.. Jag vill höra din röst.. Jag vill så gärna att du ska ringa mig.. Varje gång som telefonen ringer eller jag hör att jag får sms så hoppas jag att det ska vara du.. Men tyvärr inte :( Varför blev det så här? Va har jag gjort för att förtjäna det här? Jag älskar dig.. Varför räcker inte det? Va vill du ha mer? Skulle gå igenom eld för din skull.. Känns som om luften har gått ur mig, jag kan inte andas :( Nästan 4 år.. FYRA ÅR... Nu är allt bara borta.. Kan inte låta bli att sitta och kolla på våra bilder tillsammans.. Jag saknar dig :( Mina tårar rinner och det kommer bara nya hela tiden.. Jag vill så gärna lyfta luren och slå ditt nummer, men varför ska jag behöva ringa? Du borde ringa mig isf.. Men det tycker inte du tydligen.. Jag bitar mig i läppen för att klara av att inte ringa dig.. Det är så svårt.. Vill ge dig tid och... Ja jag vet inte.. Hur kunde din kärlek till mig ta slut? Bara så där?


JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback