Fredag :)

Idag mötte jag upp Kristin inne i Uppsala. Vi gick och träna :) Gud va bra det kändes efteråt. Riktigt skönt. Sen följde jag med henne en bra bit. Hon skulle hem och jag till Willys för att köpa en SALLAD.. Som inte va god :( Sen knatade jag till jobbet. Här sitter jag nu och har rast. Slutar kvart i nio och sen är jag ledig i helgen :D Ska bli så skönt. Ska till Kristin och hennes Robbin i morgon :) Vi ska grilla. Jätte mysigt ska det bli :) Då får man ju träffa Robin för första gången också men om jag ska va ärlig så är det mer WALLE som lockar :p Walle är deras ur gulliga hund valp.. Som börjar bli stooor :) Ska bli kul och se honom. Och det vet jag att Kevin kommer att tycka.. Han som älskar hundar :)

Nej nu ska jag bara sitta och ta det lugnt innan jag återgår till dårhuset *s*

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Jätte snällt att du följde mig :) Synd att den inte var god. Imorrn blir det grillning :)

2009-05-01 | 20:59:07

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback