Gäääääsp

Idag va jag jätte trött när klockan ringde. Mina ögon ville inte öppna sig :p Men upp skulle jag.. Väckte Kevin, han va lika trött han *s*. Gjorde frukost till honom och sen va det dags att gå till skolan. Min älskade prins <3 Han blir bara finare för varje dag :) Igår va jag och tränade igen :) Så himla skönt. Provade ett gympa-pass och det gillade jag som fan. Så det blir det nästa gång igen:) Tränade i måndags också.. Men då gick jag på löpbandet och cyklade :) Är så glad över att jag kommer iväg.. Så skönt efteråt :) På fredag (efter min träff med Sanna och Saga) så ska jag träna igen :) Hej och hå va det går *asg*.. Sen tror jag att det blir ett pass på söndag också.. Har inte bestämt mig ännu.. kan hända att jag tar en vilo-helg :p Ikväll jobbar jag igen.. Har vart ledig i två dagar nu :) Jobbar i kväll och i morgon.. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag :D På lördag ska Kevin på kalas hos en klass kompis. Så på fredag ska vi köpa en present som Kevin ska ha med sig.. PÅMINNA MIG SANNA :)

Nej nu blir det duschen.. Så man vaknar till liv ;)

---------------------------------------------------------------------------------------

Skulle va kul om du ville börja träna igen.. Med mig alltså :)

Kommentarer
Skrivet av: Sofie

jo jag vet... men va en sån dag... träna vill jag, men har ingen att gå med å då har jag ingen motivation... ska ju flytta ut till sanna på måndag så nån därute kanske tränar regelbundet! =)

2009-05-27 | 12:41:58
URL: http://sofffiz.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha, förlåt gumman, men hur ska JAG av alla virrpannor på denna jord komma ihåg det?? hihii. Men ska göra ett försööök ;) PUSSPUSS

2009-05-27 | 20:38:06
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Va glad jag blir att se att du gör sånt som du får resultat att du mår bra utav gumman :) Mera sånt :) Kramar

2009-05-28 | 17:34:43
URL: http://lindatheresegustafsson.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback