Kul med långa inlägg :)

Gissa vart jag är??? PÅ jobbet... Gissa va jag har??? RAST :) Igår åkte Kevin till Stockholm och hälsade på sin Gudmor och hennes pojkvän. Dom har bestämt det för två veckor sen.. Och enda sen dess har Kevin kryssat dag efter dag på en tavla.. Igår när jag väckte honom så sa han: IDAG SKA JAG TILL PARISA :) Han va hur lycklig som helst <3 Först gick han i skolan till kvart över ett och sen vid tre åkte jag in till Uppsala med honom. Parisa och hennes kille mötte upp oss där på stationen.. Kevin va så glad :) Men jag ville följa med.. Inte ville jag åka hem utan min pojke heller :( Men jag va glad för hans skull.. Han hade vart och hälsat på Parisas mamma och syskon.. Han hade haft det så roligt där.. Pratade med honom några gånger.. Idag skulle dom till Gröna Lund och det visste inte Kevin om :) Dom ville överaska honom.. Och gissa om han vart super glad :) Pratade med Parisa för nån timme sen och Kevin va i full gång hahahaha.. Han kör med stackars gudmor :p Han kommer nog ha väldigt mycket att berätta när jag möter upp dom på stationen vid 21-tiden.. I morgon är jag ledig och Kevins skola är stängd.. Då får vi en heeeeel dag och en heeeeel kväll på oss och MYSA <3
Igår kväll när jag kom hem från att ha lämnat Kevin vart jag helt plötsligt så otroligt ledsen.. Kände mig så jäkla ensam :( Så jag ringde lille bror och frågade om han ville komma ut till mig.. SÅKLART HAN VILLE DET :D Så han kom ut vi nio tiden och vi spelade yatzy och pratade.. Självklart sov han kvar och idag åkte vi in och tränade ihop :) Första gången för Daniel.. Mamma och jag va och fixade ett kort till honom i tisdags.. Han vart jätte glad.. Och han kommer må jätte bra utav att träna.. Så jag har lovat att jag ska träna lite med honom i början.. Bara så han kommer igång.. Efter träningen så gick han ner på stan för att möta mamma.. Dom skulle köpa skolavslutnings kläder till Daniel. Han ska ha kostym :) Kommer att bli grymt fin i det.. Han börjar på gymnasiet i höst.. Tiden rinner iväg.. KOm på att jag måste köpa nåt till Kevin.. Och sen en present till hans fröken.. Får ju en ny i höst.. Vill ha henne kvar ja .. Nej nu är rasten slut..

Snart får jag pussa och kram Kevin <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback