Lördag heeeela dagen :)

Tiden rullar fort förbi när man är ledig :( Vill ha semester nuuuuuuuu.. Men det är 7 veckor kvar *suck* till det inträffar.. Jaha,, Igår va jag och Kevin in till Uppsala för att gå på date med Sanna och Saga :) Hade jätte mysigt. TACK SNÄLLA NI FÖR EN UNDERBAR DAG <3<3 Va på kina *mumma*, käkade mjukglass *mumma igen* och kollade på kläder.. Jag köpte en jätte fin tröja/tunika... Men jag kunde inte ha den *snyft*. Funderar på om jag ska lämna tillbaka den eller om jag ska ha som mål att komma i den :) Vi får se.. Träningen går bra (men jag saknar fortfarande att träna med DIG) och sen jag började har jag gått ner FYRA KG :D !!!!!!!!!!!! Så jäkla glad för det :) Men jag är rädd att jag har gått upp lite nu.. Ska väga mig i morgon.. Väger mig varje söndag..
I morgon är det morsdag :) Vi ska hem till min mamma och fika och lämna present.. Hon kommer att bli glad över vad hon än får men min är liiiite extra ;) Vet nämligen att hon vill ha en sån här.. Vågar inte skriva i bloggen va det är eftersom hon läser den :p Men lägger ut ett kort i morgon.. Innan vi åker till mamma så ska Kevin ha fotbolls match i Östhammar.. Ska spela tre matcher precis som förra gången.. Hoppas hoppas dom vinner :) Men jag missar fotbollen i morgon :( Anders kan inte köra eftersom han åker hem tidigt i morgon, så Kevin ska åka med en lag-kompis och det finns inte plats för fler i bilen.. Men det gör inget.. Känner jag Kevin rätt så berättar han ALLT när han kommer hem :p Efter fikat hemma hos mamma så ska jag och Daniel träna :) Pust och stön hehehehe.. Nej nu ska jag umgås lite med familjen.. <3<3

I MORGON FÅR JAG, MIN MAMMA OCH SANNA EN UNDERBAR ÖVERRASKNING ;)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback