Mors dag :)

Vilken härlig dag :) Vaknade av världens underbaraste puss från min son som sa: Grattis min bästa mamma på mors dag... Att klockan bara va halv sex på morgonen brydde sig inte han om *s*.. Själv va jag såååå trött.. Men självklart glad över pussen :) Somnade om och sov till nio.. Vid tolv åkte vi och plockade en stor bukett liljekonvaljer som jag gav till min mamma. Jag och Kevin åkte till mamma och fikade och åt mat.. Hon vart jätte glad för presenten, men det visste jag ju redan att hon skulle bli :p  Vid sex tiden cyklae jag och lille bror Daniel ner till friskis och svettis för att träna. Va som vanligt helt sluuuut när jag kom ut därifrån hahahaha.. Men gud så härligt det är.. Kevin va med mormor medans vi tränade. Tack mamma för hjälpen. När vi kom hem så somnade Kevin direkt kan jag lova.. Han va så trött.. Hållt igång hela dagen i värmen.. Mammas fina underbara prins <3 Kevin hade fixat mors dag present till mig..Av honom fick jag 5 stycken jätte stora och långa röda rosor och ett jätte fint kort. Och självklart en massa pussar och kramar.. Sen fick jag, mamma och Sanna en liten annons utsatt i Uppsala nya tidning :) Jag från Kevin, mamma från oss barn och Sanna från Saga :) Ska fixa bild på det senare.. Vi alla vart nöjda och glada :) Nu bjuder jag på lite bilder.. Först mammas present, mina vackra blommor och mitt fina kort

              
              
              
              


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

ja, du har verkligen världens finaste son.

Längtar efter honom...

2009-06-01 | 20:04:24
Skrivet av: martin

vilka finna blommor kevin har gett till dig han e värdens underbaraste unge o jätte snäll o de e roligt o träffa honom jag vet att du jätte stolt över honom

2009-11-10 | 10:48:45

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback