Såååå JÄKLA skönt :)

Att vara ledig alltså ;) Kevin va ju som sagt ledig från skolan idag och det märktes inte ettt dugg hahahaha.. Han väckte mig kvart i åtta och frågade om vi inte skulle gå upp snart :) Jag som trodde att han ville sova liiiite längre idag nu när han är ledig.. men tji fick jag så det räckte och blev över :p Men va gör väl det??? Inte mycket.. Ska snart bädda rent i sängen.. Så härligt att sova i ny tvättade sängkläder.. Sen ska jag dammsuga i vardagsrummet och hallen.. Sen är det nog klart här hemma skulle jag tro :) Så nu är man redo och ha fikabesök igen om det är nån som har lust... NÅN???? Kevin sitter och spelar tv-spel tills jag är klar.. Sen blir det han och jag för hela slanten..  Ska gå ut i det fina vädret.. Kanske köpa en glass :) Om Kevin vill.. Och det vill han hahahah..

Ha en underbar dag och helg :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback