Saknar min älskade Kevin <3

Sitter på jobbet och har som vanligt rast. Anders messade precis och sa att det hade gått bra och hämta Kevin hos dagmamman. Min älskade Anders.. Hur skulle jag klarar mig utan honom? Han ställer verkligen upp i både vått och torrt. Min räddande ängel <3 Jag brukar alltid sakna Kevin när jag jobbar kväll. Får ju knappt se honom ju. Bara en liten stund på morgonen innan han går till skolan. Sen sover han ju när jag kommer hem.. Som sagt jag saknar honom alltid, men idag/kväll så har saknaden varit extra stor. Vet inte hur det kommer sig men så är det iaf. Han börjar verkligen bli stor nu. Ibland kan jag komma på mig själv att jag sitter och tittar på honom och inser hur stor han egentligen är.. Vill inte att han ska bli stor hehehe.. Vill ju ha min lilla prins kvar.. Snart så flyttar han hemifrån och gifter sig och allt sånt där.. Mammas pojke <3 Igår kväll så kollade jag och Kevin på massa video-klipp från när han va liiiten :) Ett klipp va ifrån när han åkte skridskor för första gången.. jag säger bara HA HA HA HA :) Han va ju såååå söt och gullig :) Han skrattade själv åt klippet och tyckte att han va söt.. Han sa: Åhhh va söt jag va när jag va liten. När jag förklarade för honom att han fortfarande är söt så svarade han mig: Mamma.. Jag är inte söt, jag är SNYGG *ASG*.. Så klockren min unge <3 Mamma älskar dig mer än ord kan beskriva <3


Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Men du har ju gjort så han inte vill ha nån tjej med ditt tjat ;) hehe

2009-05-04 | 22:36:04

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback