tjing i ling

Sitter på jobbet och har... RAST SOM VANLIGT :) Fan va skönt det är att jobba kväll.. Så lugnt (men det kan vara allt annat än lugnt också).. Idag mötte jag mamma i Uppsala och följde med henne till friskis och svettis. Nej hon ska inte börja träna ha ha ha ha.. Hon skaffade kort till Daniel, min lille bror.. Det kommer att bli jätte bra för honom. Hoppas han kommer att träna ordentligt nu :) Har lovat att jag ska träna lite med honom också.. Men vi kommer att få det lite knepigt att få ihop våra tider.. Så det kommer nog bli när jag är ledig.. Eftersom han går i skolan på dagarna.. Han slutar när jag börjar :p Men det ordnar sig alltid :)
Annars flyter väl allt på.. Jobbigt i mellan åt. Men det är bara att kämpa vidare..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback