18 November 2009

I dag känns det lite bättre.. Men jag fick inte sova så bra i natt :( Hostade as mycket.. Och kräktes.. Men det är väl alltid hostan som är värst när man blir sjuk antar jag.. Så har det alltid vart för mig iaf.. Idag har jag vart till gamla bibblan här i Alunda och vaccinerat Kevin.. Det gick jätte bra och han sa inte ett knyst :) Mammas duktiga pojke <3 Eftersom han är under 13 så måste han ta en dos till.. Det måste gå minst tre veckor mellan, men det kommer att ta längre tid.. Alla måste få sin första dos först och det tar lite tid.. Det va gasnka många som köade.. Men det gick väldigt fort tycker jag.. Mindre än 1 timme.. Det va meningen att min lillebror skulle komma hit och ta sprutan, men han blev feg :p Hoppas Kevin slipper biverkningar.. Inte kul att bli sjuk. Jag kommer att bli hemma från jobbet i morgon också..  Sen är jag ledig på fredag.. Men ska försöka jobba i helgen.. Har inte råd att vara hemma.. Speciellt inte nu när det närmar sig jul :( Skönt att man inte har så många att köpa till.. Men även om man inte har många så kan det bli dyrt iaf :/ Tråkiga Kevin har fortfarande inte berättat vad han önskar sig.. Varken i födelsedagspresent eller i julklapp.. Han fyller ju 8 år snart :) Jobbar på hans födelsedag.. Men han kommer att bli firad iaf. Han sak få vara hos mormor och dom ska äta god mat och äta tårta :) Och han ska få vara ledig från skolan och då kan jag umgås med honom hela dagen tills jag börjar jobba :) Nära och kära har blivit bjudna att komma och fira honom den 28/11.. Det kommer va öppet hus från klockan 13.00 Skickade iväg sms-inbjudan tidigare idag.. Dagen efter (alltså den 29:e) ska Kevin ha kalas för sina klasskompisar på Nickis.. Det hade han när han fyllde 7 också och det va jätte bra.. Skönt att slippa baka, städa och underhålla barnen :p Att ha barnkalas på nickis rekomenderar jag verkligen :) Snart dags för middag.. Idag serveras det korv :D Igår skrev jag om att att jag va arg och besviken på A eftersom han inte kom när jag va så sjuk.. Men det gjorde han senare..



Tack min älskade Anders för att du kom igår. Det betydde verkligen jätte mycket. Är så otroligt glad att jag har dig. Älskar dig så mycket <3

Kommentarer
Skrivet av: mamma

hejsan tänkte bara kolla lite vad du hade skrivit idag.jag har pratat med madde det står om robin i uppsalatidningen men dom har hittat på ett namn han heter där david.ha en bra dag och kväll med dina älsklingar.kram mamma.

2009-11-20 | 19:15:15

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback