Andra natten...

Japp nu är det andra natten i rad som jag får SOVA :) Känner mig hur utvilad som helst. Det är verkligen underbart när man får sova ordentligt. Hostar nästan ingenting. Ska jobba i kväll och i morgon kväll.. Hade såååå gärna velat jobba med lilla smulan.. Men hon jobbar dag :( Va så länge sen som vi jobbade ihop.. Men men.. Kevin och Anders ska åka in till stan och jag åker med dom.. Det blir inget ikea idag. Så tajt med tid.. Vaknade försent..  Nu ska jag gosa lite med Kevin.. Om han vill.. Tycker det låter som om det är AVATAR på tv ;)

Hej svejs

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

baby, jag VET att du behöver pengarna, MEN, din hälsa måste gå först :( Tycker att du ska vara hemma nån extradag & försöka krya på dig helt. Annars blir det som hemma hos oss, allt går bara runt runt, aldrig får man vara helt frisk känns det som.. ville bara säga det <3<3<3<3<3

2009-11-21 | 22:24:47
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback