En kall och trist måndag

Ja det är precisvd det är :( Grått, kallt och blåsigt.. Helst av allt vill ajg lägga mig i soffan med kudde och täcke men det får bli en annan dag.. Ska snart börja med maten.. inte för att jag vet VAD jag ska laga men det hinner jag tänka ut innan jag öppnar kylskåpet ;) Kryssning va jättre bra.. hade hur trevligt som helst med mina brudar ;) Kunde väl vara en bättre båt men som sagt sällskapet va toppen.. Det måste vi göra om.. Eller nåt annat.. Behöver ju inte va en kryssning. Vi snackade lite lätt på bussen hem om en dag i Stockholm.. Gå i gamla stan och kanske sova på hotel :) Jätte mysigt ju.. Har länge velat gå på julmarknaden i gamla stan.. Så himla fint.. Kanske kan bli av i år då.. Helst av allt vill jag åka till Ullared menhar ingen som vill åka med.. Ska va nån med bil, för jag tar INTE en sån där bussresa.. Nej fy fan.. Har försökt allt jag kan för att få med mig Anders men det går inte.. Han vägrar :) Kan inte riktigt förstå varför. Det borde ju vara varje killes dröm att få åka till ullared och trängas i flera timmar ;) Hoppas han ändrar sig.. I morgon jobbar jag kväll..Snart börjar det bli dags för vaccinet på jobbet.. Svinflunsan :/ Jag hoppas jag inte får några biverkningar.. Fy sjutton.. Dom har pratat om att eleverna i Kevins skola ska få sprutan.. Men har inte hört nåt datum.. Har varit så velig till sånt där.. Och det är jag fortfarande.. Hoppas jag tar rätt beslut nu :/ Gud va sugen jag vart på korv.. Det blir nog korvstroganoff till middag.. Fasiken va gott.. Nu ska jag få Kevin att sätta sig med läxan..

Höres

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback