:(

Jag har tagit sprutan och det sved ganska mycket.. Så man kan ju säga att jag i stort sätt är ny sprutad ;) Kevin fick inte ta sprutan med mig på jobbet.. Anledningen va att det va jätte hårda regler på att det BARA gällde dom på arbetsplatsen.. INGEN fick ta om dom inte jobbade på mtt jobb.. Ändå hör jag detta:


Sköterskan: Det kommer att bli en och annan dos över

Läkaren: Men jag kan ta med en hem till min fru


Borde inte den "hårda" regeln gälla även han och hans fru?? Fan va arg jag blev.. Det kommer jag fan säga till min chef.. Jävla fasoner.. Nu ska jag jobba lite till.. Slutar kvart i nio och det ska bli riktigt skönt. Har lite ont i halsen.. Inget nytt eftersom jag haft det till och från i över två månader.. Som en förkylning fast den brakar inte loss nån gång :/


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback