Helgen som varit

Ja då va det måndag igen då. Ny vecka och nya spännande saker.. Mm eller hur.. När hände det nåt spännande sist? Alldeles för sällan iaf. I fredags va jag ledig. Dom ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba extra på kvällen men det kunde jag inte. Hade verkligen behövt det eftersom jag vart hemma så mycket med Kevin. Behöver extra pengar.. Men jag hade ingen som kunde ta Kevin. Anders kom lite senare i fredags och då skulle passet redan ha börjat.. När han väl kom så åkte vi in en sväng till Uppsala. Handlade lite.. Bla en ny mobil, men den kommer nog inte stanna länge hos mig. Svårt med touch ju :/ Men jag ska ge den en chans eller två.. Annars får Anders ta över den. Hans är ju helt bäng så han behöver en ny.. Efter våra ärenden så åkte vi hem till Eleonor och Christer och fikade och snackade lite skit som vanligt ;) Pratade lite om att åka till Ullared tillsammans men vi får se :) I lördags ringde min väckarklocka kvart i fem. Tror ni att jag va pigg då? Skulle inte tro det va.. Fy satan va trött jag va. Men är huvudet dumt så får kroppen lida heter det ju. Och är man dum som går och lägger sig alldeles för sent kvällen innan.. Ja då är man trött dagen efter ;) Jobbade från 7-15.. Anders och Kevin kom och hämtade upp mig och vi åkte raka vägen hem till Sanna och hennes underbara barn <3 Där blev vi bjudna på en as god kaka.. Hade kunnat äta hela själv ;) Blev även bjuden på Sagas härliga humör HA HA HA HA.. Men hon lugnade ner sig efter ett tag.. Eller rättare sagt: Hon lugnade ner sig när hon hittade en av mina flätor och kom på att det va jätte kul att dra i dom :p Sötungen <3 David va även han underbart söt.. Han va i min famn typ hela tiden.. Så mysigt.. Lyckades få honom och somna vaggandes i min famn och en liten vaggvisa som ALLTID går hem hos barn.. Mamma Sanna sa: Ha ha lycka till och få honom och somna så där.. Men TJI FICK HON ;) Han somnade så skönt så.. Sen att han bara sov typ en halv timme är en helt annan story *asg* Men va då..? Vem skulle kunna sova när Kevin och saga lekte som 150 indianer precis utanför dörren?? Men kul som fan va det iaf att komma dit och hälsa på.. Har verkligen saknat dom.. Tråkigt att Daniel inte va hemma men vi ses nog snart igen.. Hoppas jag :) Tack älskade Sanna för fika och sällskap. Måste vi göra om snart.. Love you <3 När vi kom in till stan igen (alltså i lördags) så mötte vi upp Eleonor och Christer.. Käkade på Donken tillsammans. Utanför kom mammas förra granne Nattis.. Så då fick man se hennes lilla bebis som är 10 dagar.. Jätte söt.. Hem till Alunda efter det.. Sova (sent igen).. Igår ringde klockan åter igen kvart i fem.. Lika trött då som i lördags morse.. Jobbade 7-15.. Blev hämtad av Eleonor.. Följde med henne till ica maxi där vi skulle träffa en som ev ville köpa Anja (en av Eleonors hundar).. Gick in snabbt till ica och köpte en farsdags-tårta.. Även om Kevins pappa inte kunde fira med oss så är ju ändå Anders Kevins låtsaspappa.. Så den va för honom :) Han blev så glad så och tårtan.. DEN VA SKIT GOD :) Fick skjuts hem av Eleonor och Christer.. Bjöd dom självklart på tårta :p Sen sjöng jag och Eleonor lite Lips.. Det är som sing star fast på Xbox 360.. Kul som fan nu när dom kommit ut med en ny skiva med andra låtar än va jag redan hade kört sönder :) När jag va på jobbet igår så va Anders och Kevin hem till Åsa och hämtade hennes tv.. Har köpt den av henne då hon har en ny.. Det vart jätte fint med den och jag är jätte nöjd. Anders klagde ett tag på hur jävla tung den va.. Han fick ta hjälp utav en nere från pizzerian. Han fick inte upp den annars :) Tur att man jobbade då sa jag ;) Tv:n står iaf på plats och jag är nöjd.. Ja det va helgen det.. Nu är det som sagt ny vecka..

Dags för frukost.. Hoppas huvudvärken släpper :(

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback