Hoppas, hoppas, hoppas

Ja idag är det torsdag och jag ska ta svin-sprutan på jobbet.. Igår pratade jag med våran sköterska om hon trodde att det fanns någon chans att Kevin kunde få en dos också. Har ju sett alla köer och det pratas mycket om dom. Jag har ju iofs lediga dagar mitt i veckan så för mig är det inga problem och gå och ställa mig i nån kö.. Men Kevin går liksom i skolan. OM man ska ha någon chans så ska man ställa sig i kön typ redan vid 7 på morgonen.. Och jag kan inte ta ledig från skolan varje dag bara för att han KANSKE ska få en spruta.. Pratade iaf med sköterskan och hon sa att om det blev nån dos över så kunde hon inte se nåt hinder MEN det är inte hon som bestämmer. Det är läkaren som kommer (måste tydligen vara en läkare närvarande) och sköterskan skulle prata med honom. Det gynnar ju även mitt jobb om Kevin får sprutan. Håller han sig frisk så kommer jag till jobbet.. Jag vet att minst två doser blir över.. För det är två på min avdelning som inte kommer idag.. Sen vet man ju inte om dom som tackat nej ändrar sig.. Och om läkaren säger ja eller nej.. Så jag går här hemma och väntar på ett samtal från sköterskan.. Håller tummarna så hårt jag bara kan. Om det blir ett ja så kommer jag att gå och hämta Kevin i skolan.. Det har vi redan pratat om jag och hans fröken.. Så.. HOPPAS HOPPAS HOPPAS läkaren säger JAAAA :)
Igår jobbade jag kväll. Det gick bra men det börjar bli lite väl drygt med en viss liten tant.. Men det funkar.. Jobbar även i kväll.. Hoppas jag inte mår dåligt utav vaccinet.. Lite ont i armen kan väl gå an men inte nåt större tack :p

Nu: Frukost

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback