Jag ringer på fredag....

Så ses vi på lördag ;) Nej skämt och sido.. Sitter här och tänkte jag skulle försöka hitta nåt kul att blogga om.. Men vad skulle det vara? Ja kanske att man har vart in till stan en sväng idag.. Träffade Eleonor och vi käkade på Donken.. Gott som satan :p Efter våran lilla mat-date så åkte jag och Kevin vidare till Mamma och hälsade på.. Det va bara mamma och Sandra hemma.. Anders kom efter nån timme och hämtade upp mig och lill prinsen <3 Åkte hem till Alunda, handlade fredags-mys, bäddade rent i Kevins säng, som by the way har gott sönder.. Så då lär ni kanske förstå vad han får i födelsedagspresent, ringde Åsa och vi blev hembjudan på fika.. Serverades tårta och två glas kall cola :p Dom vuxna drack kaffe :D, hem igen och käkade fredags-myset som vi handlat, tjatade på Kevin att han skulle gå in i duschen, nattade honom och nu sitter jag här :) Det lät väl som en kulig fredag? Jasså inte?? Har ni nåt bättre att berätta kanske?? Kan ju berätta att jag är "frisk" nu.. Liiiiiiite hosta kvar men det är nästan inget :) Ska jobba i helgen.. Jobbar kväll och det är skönt.. Slipper jag gå upp så tidigt.. I morgon ska jag försöka flörta med Anders att vi åker till ikea innan jag börjar jobba.. Kolla på en ny säng till Kevin.. Snart fyller min älskade son 8 år.. Vart tar tiden vägen??? Han va ju en liten bebis nyss. Nästa helg ska vi ha kalas för honom.. På lördag för nära och kära och på söndag ska Kevin bjuda sina klasskompisar på kalas på Nickis :) Det va ju en jätte succé förra året.. Som sagt, lite dyrt men det är det värt..  Nej roligare än så här blir det inte..

Puss och hej

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback