Ledig idag :)

Åhh va skönt det är att vara ledig :) Händer inte mycket idag förutom att jag SKA städa.. Har dragit på det, men nu ska det bli gjort.. För en gångs skull så är det Kevins rum som är städat hahahaha.. Har han blivit duktig på att hålla efter.. Eller har han bara låtit bli att stöka ner?? Ja det vet jag inte men det känns väldigt bra att det är städat iaf.. Då slipper jag "bråka" med honom. Han gillar INTE att städa sitt rum.. Men vem gjorde det som barn? Jag ska iaf dra lite med dammsugaren och torka golvet.. Nu har jag äntligen skickat in beställningen av jultidningarna.. Kevin sålde för lite mer än 8.700 kr.. Fan va duktig han är :) Saker han tjänat ihop till är: Läskmaskin, mobiltelefon, stora idolspelet och ett nintendo ds :) Han är riktigt nöjd.. Sen blir det lite pengar också :) Fan man kanske skulle ta och börja sälja ;) Tjäna lite extra hahaha.. Nej det överlämnar jag till min älskade son <3 Satan va gtt det är med Julmust :D Sitter precis och dricker det.. Kallt och gott :p När julmusten kommer så har jag alltid så svårt att hålla mig till jul. Älskar julmust och just när den kommer så känns det så otroligt långt kvar till jul ;) Nåt annat jag äslakr är JULMATEN =) Fan va gott.. Jag ska dra med mig Anders på ett julbord i år. Vi har pratat om det flera gånger och nu ska det bli av. jag undrar vart vi ska fira jul i år. Det blir väl att vi firar med mamma och ungarna men vart vet jag inte än. Jag ska ju jobba på julafton :( Har sagt att jag vill ha semester.. Men det är det ju fler som vill så jag vet inte om det blir semester stopp eller inte.. Att jag jobbar juldagen och annandagen det bryr jag mig inte om.. Men vill inte vara utan Kevin på självaste julafton :( Har sagt att om jag inte kan få semester så vill jag gärna byta till ett dagpass.. Det är helt okej.. Då slutar jag tre och det funakr bra :) Men vi får väl se som sagt.. Jobbar även på nyårsafton men det gör mig inget heller.. Vi drar ju inte i gång raketerna förrän 12 iaf och då är jag hemma redan.. Och nån fest drar vi ändå inte på.. Åh nu blir jag lite nervös över julafton :( HOPPAS HOPPAS HOPPAS på ledigt.. Magen kurrar.. Dags för lunch ;)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback