Love is in the air ;)

Det gick hur bra som helst att väcka Kevin i morse. Han klev upp på direkten och va klar på ett litet kick.. Kan det va att han bara va pigg? Nej det tror inte jag.. Han hade bråttom till sin tjej ;) Han skulle ha fina tröjan på sig (som han fick av min moster Tessan och familj), snygga armbandet (från min kusin Linda) vax i håret och parfym.. Han fick allt utom parfym.. Fnns alltid nån som har allergi och även dom som bara är känsliga för dofter.. Han va så snygg när han gick till skolan. Mammas kille <3 Han kollade sig flera gågner i spegeln ;) Ja det ska börjas i tid *s*. Han va så glad.. Och jag hoppas hon inte gör slut det första hon gör :( Gud va ledsen han skulle bli min lilla plutt.. Jag måste berätta en lite sak som jag och Kevin pratade om i morse..

Mamma: Ska du ge henne en puss idag då eller en kram??

Kevin: Vet inte, kanske

Mamma: Vad blir det isf? Puss eller kram?

Kevin: Ja eftersom vi är så små så blir det nog en kram. Är det nåt mer du vill veta när du ändå är på gång att leka frågesport....

HA HA HA HA HA HA... Ord och inga visor ;)

Ska jobba i kväll.. Innan det så är det möte.. Då får vi veta vem/vilka som får ledigt på julafton. Jag är en av dom som vill vara ledig ELLER jobba dag ist för kväll.. Jag hoppas det blir jag som får vara ledig.. Vill inte fira julafton utan Kevin :( I värsta fall får han följa med mig på jobbet.. Carina jobbar också kväll och hon ska ta med sig sin dotter om hon inte får ledigt.. Kevin kan säkert va med henne.. Köper lite onyttigt som dom får smaska på :) Men som sagt.. Helst av allt vill jag vara ledig.. Vi är 4 stycken som vill det och det finns i nuläget bara 1 som vill gå in och jobba. Så det innebär att 3 blir tvungna att jobba... HOPPAS HOPPAS HOPPAS...

Sen vill jag bara berätta att mina tankar går till lilla Alice och hennes familj. Alice har äntligen fått ett nytt hjärta <3 Än så länge har allt gått bra och vi håller tummar och tår för att resten ska löpa på fint.. Gå gärna in och läs hennes mammas blogg.. Har länkat till den på vänster sida :)


Kommentarer
Skrivet av: Sara

Men gud så sött!!!!

hoppas han inte blir heartbroken! det börjas i tid ser ja! :-)

2009-11-30 | 16:51:47
Skrivet av: ellen

hoppas du för ledigt på julen för kevin skull också

saknar dig

2009-12-01 | 00:40:11

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback