Kalas hela helgen :)

Full rulle hela helgen.. Igår firade vi Kevin i förskott. Han fyller ju 8 år på torsdag :) kalaset vart lyckat. fina presenter och god smörgåstårta :) Kevin va jätte nöjd. Storpunkten va väl när mormor kom och gav honom en BOB.. Nu längtar han tills det blir snö :) Jäklar va han kommer att åka på den.. Idag hade Kevin kalas för sina klasskompisar på NICKIS :) Också väldigt lyckat. Dom lekte sig riktigt trötta. Sen i bilen på väg hem hände det nåt stort :)  Jo men visst.. Kevin har skaffat flickvän :) Hon heter Alicia och går i hans klass. Så söta tillsammans. Hon åkte med oss till och från kalaset. Och både dit och hem satt dom och höll varandra i händerna, lutade sin huvuden mot varnadras, sa små söta ord och fnittrade som bara den ;) Några saker som sas:

Kevin: Vem är du kär i?
Alicia: Ingen
Kevin: Joho
Alicia: Näää
Kevin: Börjar han inte på K..E...V...I...N ???
Alicia: Fnitter ;)
Kevin: Men säg då
Alicia: Jag säger det sen


Efter en stund...

Kevin: Mamma hon är kär i mig :)
Jag    : Är hon???
Kevin: Japp, jag visste det.. Det såg jag direkt :)


På vägen hem....

Kevin: Om du vill så får du hålla min hand
Alicia: Okej
Kevin: Jaha så nu är vi kära i varandra
Alicia: Ja det är vi
Kevin: Är vi ihop nu?
Alicia: Det får du bestämma. Jag vill om du vill
Kevin: Det vill jag ;)
Alicia: Du är min lilla teddybjörn
Kevin: Det vill jag alltid vara


Utanför Alicias port..

Kevin: Vill du att jag ska följa med dig till dörren?
Alicia: Óm du vill
Kevin: Klart jag vill ;)


Så jävla söta.. Så stolt över min son som är fin i orden ;) Inte osäker han inte hahahhah.. Skit säker på att hon va kär liksom ;) Mammas hjärta <3 Han svävar på molnen nu :) Får väl se om han kan börja va lite snäll mot henne i skolan nu. Det är oftast henne han hamnar i tjaffs med.. Men det har ju sina förklaringar då dom är kära.. Kärlek börjar alltid med bråk sägs det ju ;)


Nu: TV

Kommentarer
Skrivet av: Kristin

guuu vad sött!

Tänk om allt vore så lätt :D

2009-11-29 | 21:53:28

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback