Mår värre än en hög med hundskit

Fan.. Jag vet att jag sagt att jag önskar att mitt halsonda kan braka loss nån gång och låta mig bli sjuk så det är klart sen.. men gud va jag ångrar dom tankarna.. Hostar typ hela tiden, grymt ont och röd som blod nere i halsen, torr som sandpapper, känner mig slö och va jag än gör så känns det som om jag har ansträngt mig jätte mycket. Har jobbigt med andningen och kan inte sova om nätterna.. Så fort jag lägger mig ner och slappnar av så hostar jag så jag kräks.. Har sprängande huvudvärk efter alla mina hostanfall.. Känns som om jag är världens mest klagande människa men va ska jag göra det? Det är ju inte bra med mig :( Orkar inte ge Kevin tid och det gör jätte ont i mig. Men han förstår och det älskar jag honom för <3 Men ändå vill jag ge honom min tid.. Hemskt att vara ensamstående. Speciellt nu när man är sjuk.. Det är då man känner av nackdelarna.. När jag är sjuk så vill jag helst va hos min mamma. Är fruktansvärt mammig när jag är sjuk. Det är jag nog inte ensam om. Även om jag inte vill att mamma ska passa upp på mig så vill jag vara hos henne. Så har det alltid varit.. Så nu känns det ju extra jobbigt att man bor flera mil ifrån henne :(


Till A


Tack för att du bryr dig. Om du verkligen brydde dig om mig så borde du vara här och ta hand om mig och hjälpa mig med Kevin. Inget borde gå före och inget borde få stoppa det... Tack.. Tack...

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback