Nej.. Inte nu :(

Jag har haft lite rivningar i halsen till och från i snart två månader.. Men det har inte brytit ut.. Vill så gärna att det ska göra det så det är klart sen liksom. Men än har det som sagt inte hänt nåt.. Förrän igår :( Jag frös och kände i hela kroppen att jag kommer bli sjuk. Näsan kändes lite tjock (tjockare än vanligt), det sved och killade om vart annat, halsen började kännas igen och jag kände mig mer eller mindre däckad.. Åh nej tänkte jag.. Inte nu när jag ska ta svin-sprutan på torsdag.. Om jag missar den så måste jag som alla andra stå och köa någonstans och riskera att vaccinet tar slut eller nåt.. Nu på torsdag tar jag den ju på jobbet. Måste iofs ändå stå och köa med Kevin.. I morse så vaknade jag med snorig näsa, men ändå inte så farligt.. Trodde jag skulle va skit sjuk :/ Men peppar peppar så har det inte hänt ÄN.. Jag hoppas det stannar här och att jag kan ta sprutan. Visserligen så är det bara sagt att man inte får ha feber när man tar sprutan.. Inget annat.. Så jag håller tummarna att jag inte blir sjuk. Nu har jag gått och väntat så länge på att det ska bryta ut så nu behöver det inte komma alls tycker jag.. Speciellt inte när jag snart ska gå på 4 dagars ledighet ;) Skulle ha åkt på kryssning på söndag med min älskade vän Åsa, men vi sköt upp det till ett senare tillfälle :) Så nu försöker jag ALLT jag kan för att få ANDERS att vilja följa med till Ullared.. Han behöver inte vilja det utan han kan följa med ändå ;) Jag MÅSTE dit :( Det kanske funkar om jag fjäskar lite extra.. Typ här i bloggen eller nåt.. Gör nog ett försök ;)

ANDERS, MIN ÄLSKADE POJKVÄN... DU ÄR SÅ UNDERBAR, SÅ SNÄLL, SÅ KÄRLEKSFULL, VACKER, SPECIELL, HELT OTROLIG, HJÄLPSAM, EN UNDERBAR STYVPAPPA OCH POJKVÄN.. OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET <3

Tror ni att det kommer att funka?? Det tror inte jag HA HA HA HA.. För Anders HATAR ullared och det är han nog inte ensam om :p Men jag gör inte det.. Jag ÄLSKAR det stället.. Borde inte han följa med sin flickvän dit då? Skit i att han gjort det tre gånger tidigare.. Se det som en första gång liksom ;) Ha ha ha ha, det här kommer aldrig funka.. Men håll era tummar ändå är ni snälla :)

Kommentarer
Skrivet av: martin

hoppas att du o anders åker till ullared

2009-11-10 | 10:44:16

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback