Ny vecka :)

Jo men visst.. Ny vecka och nya saker att ta hand om.. Ibland kan allt verkligen kännas piss.. Jag förstår inte.. Man kan ha flera bra dagar i rad och sen bara PANG.. Så slår verkligeheten ner :/ Det måste ju vara så att den alltid finns där, blundar vi eller? Ibland undrar jag hur man orkar det.. Att gå runt och skratta och vara glad utåt sätt och gråta innom sig :( Skit jobbigt.. Det är ju inte förbjudet att vara ledsen eller att ha en dålig dag.. Det händer ju oss ALLA.. Igår hade jag en ledsen dag :( Allt kändes jobbigt, allt va bara tråkigt och jag va jätte ledsen.. Klart att det finns ju en stor anledning till det men jag har valt att inte skriva ut det i min blogg, då det inte bara handlar om mig själv.. Jobbade igår kväll och kände att jag va på väg att gråta flera gånger. Men jag kan inte springa runt och böla på arbetstid.. När jag hade rast så kom Eleonor förbi och pratade. Tack snälla för det gumman <3 Behövde verkligen få prata. Kändes lite bättre men sen kom allt tillbaka igen. Pratade en snabbis med Åsa i telefonen och då kom tårarna men dom torkades bort lika fort som dom kom.. Hade jag inte vart på jobbet så hade jag inte kunnat hålla dom borta.. Tråkigt egentligen.. Det finns så mycket som vi ska vara glada åt.. Varför tillåter vi oss själva att må dåligt då? Idag känns det bättre men jag VET att det kommer att komma lite senare :( Jobbar med Carina i kväll. Skönt som fan.. Henne kan jag verkligen prata med.. Och skulle det komma en tår eller två så är det helt ok :) Kevin är i skolan. Efter det går han tll fritids. Han blir hämtad kl sex. Han vart glad över att få gå till fritids.. Han är inte där så ofta.. Antingen är jag ledig eller så ska han vara hos mormor medans jag jobbar och då är han ju i stan :) Jobbar alltså i kväll, ledig tisdag och onsdag, jobbar kväll på torsdag och fredag (om jag inte byter med B-M och jobbar dag) och sen ledig i helgen :) Och då händer det grejjer ;) Kalas på lördag och kalas på söndag :) Hoppas min son kommer att bli mer än nöjd :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS att Sanna och hennes familj kommer på lördag <3


Frulle-dags

Kommentarer
Skrivet av: Sara

Shit så tiden går1 kommer ihåg när han va en litten plutt som bajsa i blöja :-))

2009-11-23 | 11:34:32
URL: http://kigoziboyz.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback