Så skönt att vara ledig :)

Idag och i morgon är jag alltså ledig.. Underbart :) Igår jobbade jag med smulan ;) Även kallad Carina.. Har ingen aning om varöfr jag började kalla henne för Smulan.. Antar att hon är lite smulig kanske *s*. Idag står det STÄD på schemat :( Hatar att städa men tyvärr så måste man ibland.. Tycker att storstädarn SANNA kan ta och komma hit och sköta den biten ;) Nej då.. Vet att hon har så det räcker och blir över.. När jag blir rik så är en städerska det första jag tänker skaffa :p Kevin kommer snart hem från skolan, saknar min stora bebis <3 Han har två saker på sitt schema.. Läxan och plocka undan i sitt rum så jag kan komma fram och dammsuga :) Han kommer bli jätte glad över att få plocka undan.. NOT !!!!


Nej städa va det

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback