Sov gott kära Svante

Har idag tagit farväl utav Åsas pappa. Det va en vacker begravning. Många tårar och många fina ord om en underbar människa. Barnbarnet Linda (Åsas dotter) läste ett brev som hon skrivit till sin morfar. Inget öga va torrt efter dom orden :( Svante, Sven eller rättare sagt Sven-Ivar (kärt barn har många namn) va en underbar person. Va alltid glad och possetiv. Man fick så mycket värme utav honom. Det är otroligt jobbigt att idag säga: Sov gott kära vän, vi ses igen. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan <3
Är ledig i morgon. Ska in till stan och låta Kevin vaccinera sig. Ska även möta upp min lille bror som också ska ta sprutan. Jag tycker att hela min familj ska ta men mamma ville inte, Sandra är rädd för sprutor och Emma är sjuk.. Själv ska jag ta den på jobbet nästa vecka. Jag hoppas verkligen att vi slipper biverkningarna. Vill inte bli dålig :( Men det ska nog gå bra.. Ska kolla lite på tv och invänta att Åsa ringer..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback