Tröttmössan själv ;)

Det va inte roligt alls när klockan ringde i morse.. Hade gjort allt för att få sova lite till. Men Kevin skulle till skolan. Längtar tills han blir 15 och kan gå upp och sköta sig själv.. Fast då är väl jag så gammal att jag redan är uppe med morgon tidningen ;) Han är iaf i sklan nu och slutar kvart över ett. Det va meningen att jag skulle vaccinera honom idag men det verkara vara slut överallt.. Skulle komma mer vaccin nästa vecka. Så får vi göra ett nytt försök då ist. Idag är det fredag och det betyder att Anders kommer hit :) LÄngtar jätte mycket efter honom. Känns så ensamt och tomt när han inte är här. I kväll ska vi ha fredags mys och kolla på Johan falk :) Har två filmer kvar sen ahr vi sett alla. Gillar dom :) I kväll ska jag käka chirre och dirre ;) Satan va gott :p

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

ÅÅÅÅÅH CHIIIIPS, JAG DÖÖÖÖÖR!!!! gaaaaah!!!!

2009-11-06 | 09:52:16
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback