Brända bullar :(

Här är man duktig och sätter igång och bakar bullar.. Allt flöt på hur bra som helst.. Tills jag glömde sista plåten i ugnen :( Resultatet blev 24 SVARTA kanelbullar :/ Men men va ska jag göra? Inget förutom att njuta av dom bullar som blev perfekta ;) Men det suger *arg*.. Skit samma, det är en dag i morgon också.. Får väl baka nya :) Idag har jag vart ledig.. Hur skönt som helst.. Har hunnit med att städa, (dock inte klart) träffa Eleonor, pussa på Kevin, krama Kevin och bakat bullar.. Jobbar kväll i helgen.. Känns okej, fast jag hade väl hellre varit hemma och typ festat :) Är så grymt sugen på att gå ut.. Va så länge sen.. Nästa helg är jag ledig, kanske drar ut då..

Nej nu ska ja glo lite på tv

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback