Godmorgon :)

Då va det måndag igen då.. Kevin är i skolan, Anders röker och jag sitter här :) Helgen har vart lugn och skön. I fredags va vi bara hemma och mös :) I lördags va vi först till moster Gerd och firade William sen åkte vi till svärfar och fikade. Vart kvar ganska länge hos honom. Anders kopplade in svärfars mobilabredband. Sen satt dom och surfade lite :) När vi åkte hem så käkade vi sen middag. Vart pizza för Anders, Kebabrulle för Kevin och hamburgare för mig :) Där snackar vi MUMMA på hög nivå :) Tycker inte pizzorna är goda här nere längre. antingen är dom för flottiga så det bara rinner eller så är dom torra och kanterna hårda.. Efter maten hoppas Kevin i säng och jag kollade på en film med Anders. Igår va det kanelbullens dag :) Så jag satte en bulldeg och dom vart sååå goda ;) Kevin fick en egen bit deg och dom vart jätte goda dom också :) Eleonor va ut hit och fikade. Sen blev hon bjuden på mat här: Spagetti och köttförssås. När hon åkte hem så fick hon med sig en bullpåse. Klart hon måste bjuda Christer som inte va med och fikade. Hoppas det fanns nåt kvar i påsen när hon kom hem ;) Men det tror jag nog :) Som jag redan skrev i natt så tittade jag på en skräckfilm med Anders i natt. Usch, blä, fy.. Vill jag inte göra om :( Idag blir det som sagt marknad inne i Uppsala. Ska träffa upp Eleonor och Christer klockan elva. Sen ska jag på möte och sen hem för att hämta Kevin <3

GRATTIS SÄGER JAG TILL MIN KUSIN WILLIAM SOM FYLLER 6ÅR IDAG <3

Nu: Frukost :)

Kommentarer
Skrivet av: Eva Carlsson

Hoppas det gick bra med alla blodproverna igår. Själv så går min tid mest till Tilda och hennes hälsa, blåsljuden är kraftiga ,kommer inte att växa bort. Hon vill inte gå upp i vikt o växa som hon ska. Har fått tid den 16/10 till hjärtspec i ua för kontroll, hoppas att allt är helt okej o alla "kanaler" är bra. Ska också på barnmott i östhammar för kontroll. Tuffa tider. Men nu ska jag inte tråka ut dig med mitt snack,men jag känner att jag måste få prata om detosen få ngt annat att tänka på. Kram på dig,

2009-10-07 | 09:05:01
URL: http://facebook

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback