Kalas och sen till svärfar

På måndag fyller min kusin William 6 år :) Men eftersom dom bor så långt bort, har dom bestämt att det blir kalas hos moster Gerd idag :) Så jag coh grabbarna (Anders o Kevin) ska vara där kl ett.. Efter det åker vi till svärfar och fikar. Ska bli kul att träffa honom igen. Han är bara så sjukt rolig.  Anders ska passa på och hjälpa honom med att sätta i gång internet.. Svärfar ska skaffa msn ;) Inget bestämt men ev så möter vi upp Eleonor och Christer i tierp.. Finns nåt ställe som heter Bennys grill.. Har aldrig ätit där.. Men det ska tydligen va god mat där :p Skulle egentligen ha bakat bullar idag men det vart så ont om tid.. Det får bli i morgon ist.. Det är ju kanelbullens dag då :) Så Kevin och jag har bestämt att vi ska baka då.. Mys-pys att göra sånt tillsammans <3
Som jag visade igår så har jag fått en ny digitalkamera utav Anders <3 Den är bara såååå fin och det blir skit fina bilder.. Jag som tyckte att min förra gav fina bilder och då har den "bara" 5 pixlar.. Min nya har 12,2 :) Ska ta med mig den på kalaset och ta lite fina bilder på min kusin och tjocka släkten ;) Nåt på svärfar blir det nog också.. Nu ska Kevin duscha sen är vi klara att åka :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback