Kevin är feberfri :)

Han har inte haft feber sen klockan fyra igår.. Hoppas den inte kommer tillbaka.. Han säger själv att han känner sig bätttre men lite trött.. Nu har han helgen på sig att vila och så hoppas jag att han kan gå till skolan på måndag. Det är förjävligt att vara ensam när man har barn. det är ju alltid jag som måste vabba :( Har egentligen inte råd *snyft*.. Självklart så kommer ju Kevin på första plats.. Men jag måste jobba och tjäna pengar.. Annars har jag ju inte råd med nånting. Det hade vart skönt ibland att slippa va den som stannar hemma liksom.. Jag tjänar ju så dåligt som det är.. Men men.. Nu ska jag inte klaga.. Snart kommer Åsa hit och fikar :) Och med sig har hon sin mamma och syster. Har dukat fram och laddat kaffebryggaren.. Så nu är det fritt fram att plinga på dörren :) Åsas syster kommer väl få sig ett gott skratt.. Hon dricker inte kaffe så jag har satt fram alla te sorterna som jag har, alltså MÅNGA :) För hon gillar verkligen te :) Nej nu får dom komma.. Jag är sugen på bullar  ju :)

TACK FÖR IGÅR ELEONOR <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback