Liiiiiiiite feber :(

Kevins feber verkar inte vilja gå över riktigt än :( Tempade honom för en halvtimme sen och han hade 38.3.. Dumma dumma feber :/ Så jag lär bli hemma i morgon också. Attans.. Och i morse ringde dom och ville beordra in mig på jobbet i kväll.. En som va sjuk.. Men eftersom Kevin är hemma så va jag ju tvungen att säga nej.. Det hade jag verkligen inte råd med :( Det är ju dubbel lön när man blir beordrad *arg*.. Men jag hade ingen som kunde passa Kevin tyvärr..
Igår va vi bara hemma.. Käkade kyckling med ris, jätte gott va det.. Sen kollade jag och Anders på film.. Ja sen vart det sovdags.. Glömde säga att efterrätten bestod utav chokladpudding och grädde :) Fast den vart inte så god, puddingen alltså.. Vet inte vad som gick fel :/ Gud vilken jobbig hosta Kevin har :( Men den har iaf blivit bättre.. Den va mycket jobbigare för några dagar sen och den kom mycket oftare då.. Nu kommer den mest när han anstränger sig eller på kvällarna.. Mammas älskade plutt <3 Mär så dåligt när han är sjuk.. Även om det bara är lite feber.. Vill att han ska få vara frisk och må bra..
I torsdags va det sista dagen för att bestämma sig om vaccin för svinflunsan.. Det är jobbet som erbjuder.. Jag har vart velig.. Jag vet inte liksom.. Jag menar.. Vad är det egentligen som vi får vaccin för? Den skyddar inte mot vanliga flunsan och dom har samma symtom.. Jag har aldrig tagit vaccin mer än i skolan.. Så varför börja nu? Men iaf så tackade jag JA.. Så nu ska man få en spruta.. Och om några veckor så ska man ta den igen.. Fick även veta att dom erbjuder barnen i Kevins skola.. Där kommer jag nog också säga JA.. Ska jag ha så ska han.. Vill inte bara skydda mig själv liksom.. Nej nu lyser solen rakt in i mina ögon och jag ser knappt bokstäverna.. Så HEJ HEJ

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback