Mammas prins <3

Kevin ligger nerbäddad i soffan.. Han fryser, hostar och mår allmänt dåligt :( Mammas plutt.. Så jobbigt när han är sjuk. Vill ju att han ska må bra hela tiden :( Vi va till doktorn idag och han sa att Kevin bara hade ett virus vilket är bra eftersom jag varit orolig över svinflunsan.. Men det är det alltså inte :) Kändes jätte skönt att höra.. Så nu har Kevin fått en stark hostmedicin så jag hoppas att det snart vänder till det bättre..Anledningen till att han fortfarande är vaken är för att han snart ska ha sin sist kur för i kväll.. Det ska gå 6 timmar mellan.. Så snart är det dags och efter det väntar sängen..  Jag har börjat frysa en massa.. Hoppas för guds skull att jag klarar mig :/ Vill INTE bli smittad.. Kan inte vara borta från jobbet så mycket mer än va jag är nu. Ser inte fram emot lönen denna månad.. Den kommer inte se bra ut :( Men va ska jag göra då? Finns inget annat alternativ tyvärr :( Är lite irriterad på min familj/släkt måste jag säga.. Man kan ju höra av sig till Kevin iaf.. Men tydligen så är jag den enda i familjen som tycker det.. När han va dålig och dom misstänkte blindtarmen så va det ingen som ringde och frågade hur han mådde. Vissa läste om det i bloggen och kunde inte ens kommenterar.. Och nu när han är sjuk är det samma sak.. Ingen ringer.. Tycker det är skit dåligt.. Vet man att nån mår dåligt av olika anledningar så skickar man ett mess eller va fan som helst.. Själv tycker jag att man ringer men om man känner att man inte vill störa eller nåt så kan man skicka iväg ett mess.. Men det är väl för dyrt kanske.. Men men.. I nöden testas man tyvärr.. Så där har det väl alltid varit i min familj/släkt.. Man bryr sig om sig själv och det räcker typ.... Förutom när man vill sätta i gång och bråka, då lägger man sig i ALLT ALLT ALLT.. Nej nu är det dags för Kevins medicin..

Kommentarer
Skrivet av: anna

var rädda om varandra och ge Kevin en bamsekram. Jag längtar efter honom. Hoppas vi kan ses snart.

Ps. jag håller på och fixar bokstäver till honom.

Anna

2009-10-19 | 21:54:22

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback