Mitt i natten :)

Ska snart lägga mig men jag måste få skryta lite.. Jag har sett en SKRÄCKFILM med Anders.. Fy fan va jag höll på och skita i byxorna.. Shit alltså.. Inte bra för hjärtat det här.. Va så rädd att jag grät flera gånger :( Men jag är stolt över att jag klarade.. Anders va också skit rädd.. FÖR MIG ;) hahaha jag skrämde honom flera gånger :p Varje gång jag skrek eller röck till så blev han skraj ;) Filmen vi såg hette "Drag me to hell".. Bajs läskig..
I morgon är det marknad i Uppsala.. Ska Gå ett varv eller två med Anders.. Vi ska även möta upp Eleonor och hennes Christer där.. Mys-pys på hög nivå :) Jag ska köpa strumpor och raggisar till Kevin.. Jag behöver också raggisar eftersom min "käre" hyresvärd inte vill fixa värmen :( Han sätter på den men dagen efter är det kallt igen :/ Nåt stort fel är det.. Men VAd har jag ingen aning om.. När han går ner och pillar där nere så kommer värmen i gång och då blir alla element så varma att man nästan bränner sig.. Och som sagt dagen efter så dom iskalla..  Hoppas det snart blir ordning på det där.. Har alltid vart så där på hösten och vintern.. Så less påd et nu.. Man ska fan inte behöva sitta med vantar inne.. Hoppas vi inte blir sjuka pga det.. I morgon ska Kevin till skolan :) Han längtar.. Och det är ju bra.. Hoppas bara att han sköter sig.. Så jobbigt annars :( Jag VET ju att han kan :/ Hoppas hoppas hoppas :) Efter skolan blir det fritids eftersom jag ska på ett möte efter marknaden.. Gud nu känner jag lukten av MUNKAR :) Fy tusan så gott.. Det ska jag köpa.. Och en påse brända mandlar till Kevin.. Han älskar det :) Nej nu vill Anders att jag kommer och lägger mig.. Det kanske vankas mys ;)

Natti natti <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback