Onsdag :)

Ska jobba i kväll.. Ledig i morgon.. Jobbar på fredag.. KRYSSNING PÅ FREDAG :) Fan va jag längtar.. I kväll när jag jobbar så ska Kevin vara hos sin mormor.. Han skulle ju egentligen vara och kramas med sin förra kontaktfamilj.. Men Anna har blivit sjuk :( Så jag sa att det bästa va att hoppa över denna date och ta det när hon är frisk ist :) Kevin blev först lite besviken men när jag sa att anledningen va att anna va sjuk så sa han: Nej usch då vill jag INTE åka dit.. Jag har vart sjuk så det räcker för i år hahahahahahahh.. Rolig kille det där ;) Och det stämmer ju.. Han har vart mycket sjuk.. Så nu vill jag hålla honom frisk så gott jag kan.. I morgon är jag som sagt ledig och då ska jag och Kevin på middag hos hans pappas familj :) Kul och träffa alla igen.. Är så glad över att jag känner mig så välkommen där. Och att dom visar sånt stort intresse för Kevin :) Man ser hur glad han blir när vi ska dit. Kevin ska ju sova hela helgen hos kusin Hamze.. Och det är jätte stort för Kevin. Han har längtat hela veckan på det här :) Hoppas han får riktigt kul där.. Nu har jag packat färdigt min väska.. Tror jag iaf :/ Hoppas jag har fått med mig allt. Va ju och hämtade mitt pass igår så det är fixat :) Fan om jag skulle glömma det hemma.. Snacka om otur liksom.. Kevins väska vart packad redan i måndags.. Går mycket fortare med hans saker.. Men jag måste stå och kolla flera gånger vad jag ska ha med mig.. Vad jag ska ha på mig.. Köpte nytt igår.. Fast jag inte har råd.. Men det va inte så dyrt.. Så det ska jag ha på kvällen på båten.. Sen dagen efter blir det inget speciellt.. Ett par mysbyxor och en tröja.. Spela roll då :) Det jag saknar är ett par SKOR.. Måste ner på stan i morgon.. Och jag måste ha ett par med mig hem därifrån.. Håll tummarna.. :) Igår va vi iväg och grattade Anders. Det va meningen att vi skulle sova kvar där men vi åkte hem. Skulle känna mig så stressade idag annars.. Kul och träffa Anders familj igen.. Blir alldeles för sällan.. Fick även träffa lilla Sigge :) Anders systers hundvalp.. Så jäkla söt :) Tror ni man vart sugen eller? Ja som fan.. Men det får vänta.. Även om jag kan ha vovven med mig på jobbet så kostar det ju en hel del.. En bra sak med att skaffa hund är ju att då får man se sin lilla syster Emma lite oftare :) Då skulle hon vilja komma hit jämt ;) förr kunde man locka med en godispåse.. Nu krävs det en hundvalp *asg*

Nej nu ska jag klä på mig..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback