Pass, chocklad och födelsedag :)

Åkte in till stan (Uppsala) och fixade ett pass.. Det skulle va klart senast på tisdag :) Så jag behöver inte oroa mig inför resan med jobbet.. Känns hur bra som helst. NU vet jag ju med säkerhet att jag har ett pass att visa upp :) Va och träffade Sandra i hennes skolan också.. Hon hade rast och skolan ligger ju vid polishuset.. Två flugor i en smäll ;) Åh gud jag måste berätta.. Fan va klantig jag va idag.. Tog bussen in till Uppsala och hoppade av på stationen. När bussen till polishuset kom upptäckte jag att min plånbok va kvar på första bussen :( Gud va rädd jag vart.. Min plånbok liksom.. Kontaktade UL och det tog ett bra tag innan jag hade min kära plånbok i handen igen.. Tänk om den hade vart borta för alltid.. Snacka om klantig. Brukar aldrig lägga plånboken på sätet liksom.. Men men.. Skönt som sagt att jag fick tillbaka den :) Väl hemma igen så gick jag in på ica.. Va bara tvungen att kolla om dom fått in dom 2 nya chocklad sorterna från Marabou.. Ni vet den där med Yoghurt och Raspberry och den med Toffee och valnötter..Men det hade dom inte.. Så jag chansade och kollade på kiosken (Hörnan) och Gissa vad??? Dom hade fått in dom :) Så jag köpte en av varje och låt mig bara säga: HURRA för den med yoghurt... Den med Toffee va inte god :( Både för söt och för stark smak av kola :/ Smakar som center ungefär.. Idag fyller min moster ANNELI 54 år.. HURRA HURRA HURRA för henne :) Pratade precis med henne och Kevin sjöng så fint <3 Hon ville att vi skulle komma dit och fika i morgon.. Så det blir nog så..

Nu: Laga mat
Sen: SLAPPA :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback