Snö, regn, sol.. Hur ska ni ha det där uppe..?

Igår morse väckte jag Kevin och sa: Kom och titta ut genom fönstret. Kevin gjorde som jag sa och blev jätte glad när han fick se SNÖ.. Sen smälte det bort lika fort som det kom. Det började regna, solen kom fram, snön kom tillbaka och inte så lite heller.. Men åter igen så kom solen och regnet.. Kan dom inte bestämma sig där uppe? För min del får det hellre regna än snöa.. Gillar INTE vintern. Jag vill ha vitt utomhus över julen men sen får det gärna försvinna.. Men som alla andra barn så älskar Kevin att vara ute och leka i snön :) Klart jag måste erkänna att jag gärna är ute med honom och fixar en och annan snögubbe och nån lykta men sen är jag inte road längre. Och vet ni vad jag gör när jag har tröttnat? Är kvar ute med Kevin och fortsätter. För min son går före mitt otroliga hat för vintern. Vill han vara ute och åka pulka så följer jag med, vill han ha snöbollskrig så bring it on ;) så länge han har kul så.. :)
Sitter här i mitt kök. Väntar på att klockan ska bli kvart över ett för då går jag mot Kevins skola. Har ett möte där halv två. Ska träffa Kevins special fröken. Ska bli intressant att få höra va hon har att säga om Kevin. Jag är så glad att Kevin får den hjälp som han behöver. Han verkar tycka om henne och han säger att det funkar bra. Hoppas på det då :) Hur ser veckan ut då? Ja i måndags jobbade jag till 21.30, igår va jag ledig och samma sak idag :) Jobbar kväll i morgon och på fredag. Sen är jag ledig i helgen.. På lördag ska jag ev träffa Eleonor och äta lite gott, dricka lite gott och snacka en jävla massa skit :p Jag hoppas verkligen att hon kan och orkar :) Jag är riktigt sugen ;) Annars får jag väl hitta på nåt annat.. Kevin ska vara med Anders <3 Nu lyser solen starkt. Men tro mig, det blir nog dåligt väder om en liten stund igen.. Nej nu ska jag göra mig i ordning, ta en macka innan jag drar iväg..

Hej svejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback