So faar, so good :)

Japp så är det.. Kevin har fått behålla allt han har ätit så till middag blir det riktig mat :) Gissa om han är överlycklig :p Han är nog ganska så less på blåbärssoppa, te och rostat bröd.. Jag är jätte glad över att han verkar må bra. Jag hoppas verkligen att han får behålla även den riktiga maten. Jag är skit dålig på att veta va man ska ge, när man ska ge och hur länge man ska låta bli mjölkprodukter med mera.. Så jag kommer att låta honom dricka mjölk till maten i kväll :) Det värsta som kan hända pga det är att han kräks. Och då är ju det ett bevis på att han faktiskt inte är helt frisk. Och då tycker jag att det är bättre att jag provar mig fram än att han ska gå till skolan och äta vanlig mat och dricka mjölk och sen kräkas i matsalen.. Har själv gjort det när jag gick i fyran och det va INTE kul.. Folk skrattade, buade och tjöt.. Ingen vacker händelse..  Just nu sitter Kevin och kollar på avatar (hans favorit program) och jag sitter här :p Ska börja med maten snart.. Bara jag kan komma på vad jag ska laga :) Är grymt sugen på pizza men det ska jag nog inte börja med när det gäller Kevin. Så det lutar åt korvstroganoff och ris.. Är ju också jätte gott, men det slår ju inte en pizza ;) Har sagt till på jobbet att jag blir hemma tom i morgon. Sen är jag ledig i helgen.. Då har jag tänkt att vi ska hitta på nåt kul med Kevin. Dels för att det är på tiden och för att han va så otroligt duktig på sjukhuset. Mammas hjärta <3 Sen blir det väl lite mys för mig och Anders då vi firade 4 år i måndags :) Tänk att det är 4 år sen som jag träffade Anders. Tiden går fort.. Fortare än va man vill många gånger. Så vi ska väl äta nåt gott och kolla på nån film och bara rå om varandra.. Tända lite ljus, ta ett skumbad tillsammans i badkaret som jag INTE HAR :( ha ha ha ha.. Saknar verkligen att lägga mig i ett varmt bad på kvällarna och bara slappna av.. Va så länge sen.. Nån som vill låna ut sitt badkar till mig en timme eller två???
Nej mat va det.. Tjing tjing

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback