Söndags-mys :)

Äntligen är helgen över.. Har jobbat och det känns :) Har ju vart hemma i över 1 vecka med Kevin.. Inte van att gå till jobbet :p Jobbade med Carina, även kallad SMULAN :) Anders åkte hem idag.. Skulle till sin systerson som fyllde 15 i fredags.. Men som vanligt med Anders minne så glömde han bort det :/ Jag undrar om han glömmer bort att han själv fyller år snart.. Rättare sagt på tisdag.. Får väl en chock när det ringer på dörren och det kommer folk som vill ha kaffe :D Veckan som kommer innebär HÖSTLOV för Kevin :) I morgon bitti ska jag följa med min kusin till tandläkaren här nere.. Hon är rädd.. Och jag vet precis hur hon känner sig.. Är nämligen bajs rädd jag också :( Det ligger i släkten, tror nästan alla är rädda:/ Och dåliga tänder är också nåt som går i släkten tyvärr :( Ska iaf följa med henne i morgon bitti.. Skönt att det är här i Alunda hon ska gå.. Slipper man åka iväg så tidigt på morgonen.. Efter det lär hon säkert vilja åka hem.. Jag har inte riktigt bestämt mig men jag TROR att det blir bullbak i morgon.. Finns inte en enda bulle kvar i frysen.. Har gjort plats där i dag.. Så anting i morgon eller på tisdag bakas det :) Önskar att jag gillade att baka annat smått och gott också.. Men det är bara bullar som jag ger mig på.. När Kevin fyller år så får jag hjälp utav "Heeeeej" och baka :) Hon är duktig hon ;) Och gott blir det.. Mums.. Finns inget godare än hembakat.. Har inte riktigt bestämt mig än vad det blir för sorter men det är ju ett tag kvar.. Nej nu väntar Kevin på mig.. Vi ska ha söndags mys <3 Äta ost och kex  *smarrigt värre*..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback