Tiden går för fort :(

Kan man stanna tiden ett tag? Skulle vara hur bra som helst.. Varför? Jo för min älskade son börjar bli stor.. Snart flyttar han hemifrån :( Han har börjat gå själv till skolan och han är överlycklig över det.. Och det funkar sååå bra :) Har pratat med fröken att hon ska säga till mig om Kevin kommer försent till skolan.. Men än har han inte gjort det.. Men jag vill nog ändå stanna tiden hihihii.. Han blir stor alldeles för fort ju :/ Han va jätte glad över att få gå till skolan idag. Han har ju vart sjuk en hel vecka.. Han skulle ta hem matteboken och svenskaboken.. Blir jätte bra det.. För när han kommer tillbaka efter lovet så ligger han inte efter längre.. Han lär ju ha missat en hel del när han vart sjuk :( Ja nästa vecka är det höstlov.. Jag skulle egentligen ha jobbat hela veckan men jag tog lite ledigt.. Måndag tog jag komp, tisdag är min lediga dag, onsdag jobbar jag, torsdag tog jag semester och fredag jobbar jag.. Lovet kommer att bli bra för Kevin.. På onsdag åker han till sin gamla kontaktfamilj och stannar till på torsdag.. Dom skulle ev gå på bio :) Kevin blev jätte glad när han fick veta att han skulle dit :) På torsdag ska vi hem till Kevins faster.. Det är egentligen han pappas faster.. Men Kevin kallar henne det, har han alltid gjort.. På fredag ska Kevin åka hem till in pappas kusin HAMZE.. Kevin avgudar honom hahahaha.. Kevin stannar där hela helgen.. Där snackar vi LYCKA när det kom fram :) Kevin älskar verkligen Hamze och han är jätte förtjust i Kevin <3 Det har alltid varit ett speciellt band mellan dom. Kevin tycker om hela familjen men Hamze har varit nummer 1 :) På fredag är det alltså dags för min kryssning med jobbet :) Ska bli så grymt kul.. Möter upp mina kollegor vid halv fem, käkar på donken ihop sen tar vi busen halv sex.. Bussen till båten alltså ;) KOmmer tillbaka ganska sent på lördagkväll.. LÄNGTAR :) Smulan och jag delar hytt och det ska inte bli mycket sova ;) DANSA HELA NATTEN :) Smulan.. Det är mitt nya namn på Carina hahaha.. Fan va jag gillar henne.. Blir så glad när det är henne jag jobbar med :) Det är vi i helgen.. Det kommer att bli SUPER !!!!!

Nej börja städa kanske..

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

TACK baby! Hoppas verkligen jag lyckas denna gång.. pusspuss

2009-10-24 | 10:16:56
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback