Torsdag hela dagen :)

Igår va jag tillbaka på jobbet. Har ju vart hemma med Kevin plus lediga dagar.. Kändes jätte bra att få börja jobba igen. Allt gick bra på jobbet och det brukar det ju göra. Bara vissa gånger som det strular.. Ska jobba i kväll, ledig i morgon och jobbar kväll i helgen.. Kevin ska vara hemma med Anders i helgen.. Dom ska sitta och arbeta lite i Kevins svenska bok och matte bok.. Han ligger efter och då ska han få ta hem dom i helgen och försöka komma ifatt.. Det går säkert bra :) Gud va jag behöver städa, men min ork har försvunnit :( Men i morgon är jag ledig så då jäklar :) Just nu sitter jag i viking lines telefonkö. Ska kolla lite priser.. Vi är fyra stycken från jobbet som ska åka och jag tyckte det vart så dyrt.. Ska kolla om det finns nåt billigare alternativ. Måste det göra..
Klart det fanns billigare.. fick ner resan till halva priset plus en senare buss från uppsala till båten.. Hade vi haft kvar det som redan va beställt så hade vi fått vänta på båten nästan fem timmar. Nu väntar vi en timme.. Vilken skillnad :) Samma hytter, samma resa, senare båt och halva priset.. Kan det bli bättre? Alltid bra att att kolla en gång extra ;) Ska bli kul att åka med jobbet, även om vi bara blir 4 stycken.. Mycket som jag ska hinna med hehehe.. Kryssning med jobbet, ullared och kryssning med Åsa :) Allt inom en och en halv månad :/ Kan bli kämpigt med plånboken men det ska gå.. Kostar inte så mycket.. Resan med Åsa får vi ju nästan gratis :D

Nej nu blir det frulle :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback