Tröttsamt :(

Mötet i skolan gick jätte bra. Hon va så nöjd med Kevin :) Hon tyckte att han va artig, lyssnade ordentligt och gjorde det han skulle göra. Frågade om han inte förstod och hade ett bra ordförråd  och va jätte mysig :) Men hon har ju sett honom i samband med hela klassen också så hon ser ju att det funkar sämre i grupp :( Han träffar henne tre gånger i veckan nu och det hoppas jag ska räcka.. Hon va jätte trevlig verkligen.. Och jag såg att Kevin gillade henne.. Fast jag trodde hon va yngre ;) Hur som helst så gick det bra iaf :) Både onsdag och torsdag har Kevin varit trött i skolan. Han sover bra på nätterna men ändå trött.. Han har inte varit dålig så han har fått gått i skolan. Men igår när Anders passade honom så ringde han mig på jobbet och sa att Kevin kändes varm och att han skulle kolla om han hade feber.. Mycket riktigt så hade han 38.6 och Anders gav honom alvedon och sen gick Kevin och la sig i soffan. Där låg han när jag kom hem.. Jag tempade honom på mytt och då hade han 40.9 :( Jag ringde till 1177 men jag behövde inte åka in så länge han "mådde bra ". Han sov hela natten och nu i morse hade febern gått ner till 39.9 så han har precis fått alvedon och ligger i soffan. Han glor på barnkanalen :) Så jobbigt när han blir sjuk :( Lider med honom.. <3 Mammas underbara plutt.. Nu ska jag försöka få i honom nånting..


Älskade vän !!!

Jag tänker på dig och din familj. Jag beklagar verkligen sorgen.. Önskar att jag kunde trolla och göra allt bra igen.. Finns här för dig.. Älskar dig vännen <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback