Aldrig kul att bråka med sina barn :(

I morse ville Kevin äta frukost inne i vardagsrummet. Det va hans favorit program på tv. Jag vet hur mycket han älskar den serigen men jag sa nej. Anledningen till mitt nej va att han skulle inte äta av sin frukost om han kollade på tv. Det har vi testat så många gånger tidigare. Och jag vill att han ska få i sig frukost för det behöver han. Han är så dålig som det är att äta på morgonen och skulle han kolla på tv.. Ja då blir det inget i magen. Han blev ledsen och jag förstår det. Men jag stod på mig. Även om det gjorde ont i mitt hjärta att se min fina pojke vara ledsen :( Sen är det ju faktiskt så att Kevin hade redan sett det där avsnittet TRE gånger så det va ju inte såååå farligt.. Eller? Sitter och kollar nu på nätet om det går att få tag på serigen. Tänkte isf att Kevin skulle få den när han fyller år :) Vet att han skulle bli jätte glad över det. Jag hoppas ju på att få åka en sväng till Ullared i oktober, men det verkar som att min älskade Anders inte har lust :/ Men det går säkert att övertala honom ;) Där ska jag iaf köpa en jäkla massa kläder till Kevin. Han har växt ur skit mycket. Blivit så lång. Inte bara på längden, hans fötter har växt också ha ha ha.. Storlek 34 nu :) Han är i skolan nu och efter det ska han till kontaktfamiljen. Han kommer hem på fredag. Jag jobbar i kväll och i morgon kväll.. Så då får han vara hos dom. Det gick jätte bra att lämna honom i morse, inga tårar och det kändes skönt för mig :) På fredag hämtar Anders honom på fritids. Jag är ledig i helgen och då ska vi passa på och mysa riktigt ordentligt <3 Nu blir det frukost, duschen och slappa tills jag åker till jobbet :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback