Då va helgen snart slut

Äntligen hemma.. Har vart det ett bra tag men vissa saker går före bloggen ;) Jobbade till halv tre och blev hämtad utav Anders och Kevin. Åkte och käkade med Eleonor och Christer. God mat och trevligt sällskap :) Va jätte kul att få träffa Eleonor igen. Efter maten åkte vi till parkens zoo som ligger vid nya willy´s. Kollade på sköldpaddor :) Jag vill ha en (som ska heta GÖSTA) men det får vänta. Va så jäkla mycket som behövdes.. Men usch va trött jag är. Helt slut i kroppen. Är ledig i morgon och det ska bli skönt. Skulle ha jobbat kväll egentligen men en på jobbet ville byta. Så jag jobbar åt henne på tisdag ist.. Då blir det tisdag, onsdag och torsdag kväll och fredag dag :) Sen är jag ledig i fyra dagar.. I morgon är det dags för Kevin att gå i skolan. Synd att inte han också va ledig nu när jag är det. Ibland saknar jag tiden då han gick på dagis eller hos dagmamman. Då va han ledig när jag va det. Så skönt att slippa gå upp tidigt när man inte ska jobba. Men nu måste jag upp varje morgon för att ta honom till plugget.. Hoppas morgondagen blir en bra dag. Inget bråk, inget tjaffs och ingen sur Kevin.. Det skulle göra mig sååå glad. Och det skulle även göra Kevin glad. Bara tanken att få komma hem och säga att idag har jag skött mig hela dagen.. Inte ofta det händer men när det gör det så lyser hela han som en sol :) Just nu sitter han och tittar på barnprogram. Efter det ska vi mysa och äta lite onyttigt ;) Kan vi behöva *fniss*. Bryr mig inte om att det faktiskt är SÖNDAG och inte LÖRDAG.. Ibland måste man få slarva. Regler är gjorda för att brytas :p Men om sanningen ska fram så behöver vi hålla oss till lördagar :/ Men som sagt.. INTE IDAG :)

Nej nu är det Kevin-tid <3


Kommentarer
Skrivet av: eleonor

jag har också mys på söndagar för sen åker han ju till pappa. du är så duktig. christer tyckte vi skulle ses mer :) tror han gillar de :) ses snart hoppas jag

2009-09-27 | 22:05:32

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback