En lång taxi tur och ett långt besök på akuten

Jo visst.. Fick tillbringa gårdagen på akuten med min älskade Kevin. Natten till igår väcktes jag utav att Kevin stod i köket och kräktes. Och inte så lite heller :( Torkade upp allting och bäddade ner honom igen.. Det gick några timmar och sen kräktes han igen. Jag va helt säker på att det va nån slags magsjuka. Men han fick riktiga magsmärtor och jag beställde en taxi för att åka till akuten i uppsala. Men när taxin kom så vägrade han köra oss till Uppsala. Vi hamnade ist i östhammar. Väl där så sa dom: Va gör ni här, ni måste till Uppsala. Jag vart så jäkla förbannad. Kevin mådde jätte dåligt och vi måste åka igen.. En ny taxi kom och vi kördes Ackis. Men inte bara jag och Kevin utan en annan kvinna också. Jag fatta inte hur man kan sitta och hämta upp annat folk också när Kevin mådde så pass dåligt.. Väl i Uppsala kom vi in till barnakuten. Där fick vi vara ändå till kl åtta på kvällen. Dom misstänkte först blindtarmen men framåt kvällen så va Kevin för pigg för det.. Han kunde bla hoppa på ett ben och böja sig fram och plocka upp saker från golvet. Dom tog massa blodprover på honom men hittade ingenting. Men dom sa att nån magsjuka va det inte. Då hade dom sett nåt tecken på bakterier när dom tog proverna. Så vi vet inte vad det va för fel på honom. Men det va riktigt jobbigt. Första delen av dagen mådde Kevin jätte dåligt. Jag vart så orolig. Bad till gud att det inte skulle vara blindtarmen och att den skulle brista i taxin. Jag va så jäkla rädd :( Jag blir så förbannad.. Hur fan kunde dom köra oss till Östhammar när dom väntade oss i Uppsala? Dom snackade om att man ska åka dit det är närmast och då va det tydligen Östhammar.. Men va fan.. Om kunden berättar att dom väntar på ett annat sjukhus så ska dom väl lyssna?? Nej då.. Det gjorde dom inte.. Men tack gode gud att kevin mår bättre nu och att det går åt rätt håll.. Det rä det viktigaste.. Kevin va så duktig igår.. Grät inte en enda gång.. Min duktiga prins <3 Jag är så stolt över honom :) Tack alla som hörde av sig och hjälpte till.. Alla som stöttade när Kevin va så dålig.. Och tack Eleonor som kom med smörgåsar till mig när jag va så hungrig. Ville inte lämna Kevin för att gå coh äta. Och tack Nettan som kom och satt där i flera timmar <3 TACK TACK TACK :)
Idag fyller Rune 78 år.. Jag bodde hos han och hans fru när jag va liten. Dom va kontaktfamilj åt mig. Och dom som känner mig vet hur mycket han och frun betyder för mig <3 Hade önskat att vi kunde åka dit och hälsa på men eftersom Kevin inte är helt bra så får det bli en annan dag. Kevin ringde och sjöng för Rune :) Nej om man ska gå och titta till Kevin..

Hejsvejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback