Fredags-Mys :)

Äntligen fredag.. Jobbar till kvart i nio sen är jag ledig i tre dagar :) Hem och kramas med Kevin och Anders. Är så grymt nyfiken på hur Kevin kommer att reagera över sin present :) TOKGLAD :p Jobbade till kvart i nio igår kväll, blev hämtad utav Eleonor och hennes Christer. Ja och hundaran såklart ;) Vi åkte och käkade på donken *mumma* sen vidare till OKQ8 där hennes mamma jobbar. Snackade lite skit där. Eleonors syster och hennes lilla familj kom förbi. Så nu har jag sett lilla Emilia live också :) Lika söt som på korten om inte sötare :) och sen fick jag åka bil hem till Alunda :) Tack snälla Eleonor och Christer <3 Dom följde såklart med upp och fikade. Snackade ännu mer skit och hade det jätte trevligt. Kollade på en film och skrattade som aldrig förr :p Tack snälla ni för att ni körde mig hem och för att ni kom upp på fika :) Det måste vi snart göra om. Ja fredag idag då.. Ska bli så mysigt att va ledig i helgen.

Nej nu blir det frukost :)

Kommentarer
Skrivet av: Heeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj

jag mår dåligt nu igen men jag blir lite gladare av att läsa dina glada inlääg här. Du kan konsten att förgylla vardagen. Kram din gulliga son från mig!

En kram till dig med!

2009-09-20 | 00:00:48

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback