Brrr, it´s cold in here....

Nej nej nej.. Säg inte att jag ska bli sjuk. Vill inte, kan inte, har inte råd :( Men faktum är att jag fryser som fan, ont i halsen och känner mig allmänt nere. Men det känns säkert mycket bättre i morgon. Blir inte vaken så länge i kväll. Innan nio snarkar jag :) Är fortfarande trött efter helgens tidiga busstur.. Sen jag började jobba kväll så gillar jag inte alls att jobba dag. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig på kvällen, jag är lika trött iaf när klockan ringer halv fem..
Har börjat med tradera igen. Har tidigare köpt lite smycken och krims krams :) En av sakerna jag har köpt är ett halssmycke, ett kors.. Det gav jag bort i julklapp till Nettan. Hon blev väldigt glad eftersom hon gillar kors :) Men sen tog intresset slut så jag gick aldrig in på tradera. Men som sagt nu har jag börjat igen.. Det jag siktar in mig på är väskor :) Har "vunnit" två skit snygga väskor än så länge. Lägger in bild på dom.. Va när på en auktion idag där det såldes 20 väskor som ett paket.. Personen ville ha 300.. Skit snygga väskor.. Och ingen la bud.. Jag väntade tills det började närma sig slutet.. Men det gjorde andra också.. Väntade alltså.. Så det vart över 700.. Jag la mig.. Vill inte buda för så mycket.. Känns skönt att jag vet vart gränsen går.. Finns ju dom som kan sitta hela nätter och bara buda och buda.. Det är många som inte har råd men fortsätter ändå. Så hemskt :( Den ena väskan hämtades av Anders jobbarkompis. Han bor i Gävle och det gjorde hon som sålde den också :) Slapp på det sättet att betala frakten :) Gäller att passa på. Om jag hade "vunnit" dom där 2o väskorna så hade Anders kunnat hämta dom för säljaren bodde i Tierp och det tar väl en pisskvart för Anders att åka dit. Då hade jag sluppit frakten på 225 kr.. Men nu blev det nån annan som fick dom och det är ingen idé att gråta över spilld mjölk :p Nej dags att läsa godnatt saga för Kevin <3

             

           

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback