Hejsan hoppsan :)

Sitter på jobbet och har rast. Anders kommer och hämtar mig klockan tre. Så snäll min älskling ♥ Först ska vi hem till mamma och hämta pengar. HOn och ungarna ska ha godis från båten :) Och känner jag mamma rätt så ska hon ha en kartong med DUMLE :) Hon är galen i dom.. Satt och tänkte lite för mig själv på bussen i morse.. Kom och tänka på en dags kryssning jag va på. Fy fan säger jag bara ha ha ha.. Va så jävla full när jag klev av båten och ändå va det bara en dags tur :/ Men kul hade vi :) Vi blev bjudna jag och min vän (som jag börjar få kontakt med igen) och jag trodde aldrig vi skulle få det så kul. Minnen säger jag bara ;) Har många fina minnen med den vännen :) MÅNGA minnen :) Nej nu tickar klockan iväg.. Dags att börja jobba igen :)

-------------------------------------------------------

Om du visste hur glad jag blev när du tog första steget.. Det betyder guld kan jag lova.. Jag hoppas vi snart träffas och allt kan bli som förr :) Älskar dig min vän ♥♥♥

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback