ME SO HAPPY :)

Idag.. Ja idag har jag och min älskade vän pratat jätte länge. Vännen som jag har skrivit om tidigare alltså :) Åhh det känns så underbart att vi är vänner igen.  Går runt och små-ler lite för mig själv här på jobbet.. Hahahaha som när man är lite nykär *asg*. Vi hade mycket att prata om och har mycket kvar som vi inte hann eftersom jag skulle åka och jobba. Men snart ska vi träffas och då blir det mycket snack. Gud va jag har saknat henne. Det har känns så tomt utan henne i mitt liv. Som när jag fyllde 30 år.. Det va ju så självklart att hon skulle vara där och fira med oss.. Men så vart det inte. Och samma sak när hon fyllde 30 :( Men vi får ta och gå ut och käka nån kväll och ta igen lite :p Kanske kan ta och dricka nåt gott också *blink blink*.. Nej fan gud va glad jag är..
Sitter på jobbet (som vanligt) och har rast. Kevin ska sova hos Åsa i natt :) Han blev jätte glad över det.. Tack snälla Åsa för att du hjälper mig. Det va Åsa som jag va på kryssning med :) Längtar tills nästa gång. Satan i gatan va vi ska röjja ;) Nej dags att jobba lite igen :)

Kommentarer
Skrivet av: eleonor

japp de tycker jag låter som en bra idé

kram hoppas vi ses snart

2009-09-10 | 21:21:37

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback