Ny dag, nya bekymmer?

Får hoppas på att denna dag ger nåt bra. Ska ju på möte i Kevins skola idag. Känns både bra och jobbigt. Bra för att vi förhoppningsvis ska reda ut allt det dåliga och jobbigt för att det hänt massa jobbiga saker i skolan. Det viktigaste för mig är att Kevin ska känna sig trygg i skolan och känna att han får den hjälp och det stöd han behöver...
Helgen är slut för denna gång. Det går mycket fortare när man är ledig. Undrar varför :/ Är ledig i dag också sen jobbar jag tisdag, torsdag och helgen som kommer. Alltid lika roligt att jobba en helg, NOT :) Skönt att det inte är varje helg iaf. Men jag trivs på mitt jobb och det känns så bra att åka dit. Klart man är trött ibland och önskar att man slapp åka och jobba men när man väl är där så går det jätte bra :) Anders va här som vanligt i helgen :) Åkte hem igår för att han skulle hjälpa till med nåt jobb.. Han har ju mer eller mindre blivit arbetslös nu eftersom dom gått i konkurs. Men jag håller alla tummar och tår för att dom ska lösa detta. Att nån vill ta över företaget och fortsätta och att gubbarna får va kvar och jobba :) Vill inte tänka på hur Anders kommer att må över att behöva gå hemma utan jobb. Alla har vi räkningar som ska betalas. Och det känns ju inte tryggt när man nästan DAGLIGEN läser om nån stackare som inte får sina pengar från a-kassa, alfa-kassan och gud vet allt.. Hur ska man kunna betala sina räkningar? Jag förstår inte va det är som ska ta sån tid.. Så det känns ju inte kul att veta att det kan hända Anders. Tänker mycket på vad detta kan innebära för vårat förhållande också.. Det kommer att bli slitningar. Men vi ska gå starka ut genom elden :) Då jag ändå nämner ordet eld... Jag skulle så gärna vilja gå coh titta på filmen "Flickan som lekte med elden".. Den hade premiär i fredags. Jag undrar om jag ska ta och se den på fredag eller i helgen. jag jobbar ju dag-pass så då kan man ju gå på bio på kvällen. Hmm kanske borde ta med mig nån också heheheh.. Helst nån som sett första filmen "Män som hatar kvinnor".. Anders kanske ;) Kan va kul för oss att komma ut på nåt kul och tänka på annat :) Om han inte vill eller kan så får det bli en kompis :) Kul att gå på bio, va så länge sen.. Nej om man skulle ta och ladda tvättmaskinen. Och kanske äta frulle :)

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Skrivet av: jessica

hej.

flickan som lekte med elden var ASBRA.

2009-09-21 | 10:52:54
URL: http://jessicawennmans.blogg.se/
Skrivet av: Gunsan

Jag ska gå o se på den i morgon kväll med en kompis:) Ser jag verkligen fram emot.

2009-09-21 | 11:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback